我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月4日星期四

第一封情书write love letters(幽默鬼吧)




老色鬼喜欢用写情书的办法作试探。
 Old goat likes to write love letters to test the approach.

老色鬼的第一封试探性求爱信有一个固定的格式:
Old goat of the first tentative courtship letters believed to have a fixed format:

亲爱的,我爱你,而且希望你嫁给我。
 Honey, I love you and want you to marry me.

如果你同意,你就回答我。
 If you agree, you will answer me.

如果你不同意,就连这封信也不用拆开。
 If you do not agree that this letter need not even open.


没有评论:

发表评论