我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月12日星期五

考试成绩Examination results(幽默鬼吧)



调皮鬼:“爸爸,这次考试,老师怎么给我打了个零分?未免有点不公平吧!”
Rogue: "Daddy, the exam, how the teacher called me zero? Is a bit unfair to it!"

捣蛋鬼教授:“是啊,小捣蛋,我也这么想。我想你的老师实在没有办法了,因为再也找不到比这更低的分数啦!”
Troublemaker Professor: "Yes ah, small treats, I think. I think your teacher is no way, because they failed to score lower than this it!"


没有评论:

发表评论