我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月15日星期一

解脱烦恼的办法Trouble free way(幽默鬼吧)



捣蛋鬼见到一个小伙子正携扶着一个老太上医院去看病,心里为之一动,人间并非无情哇。
Troublemaker to see a young man was carrying an old lady leaning on the hospital to see the doctor, one heart to move, not the ruthless world wow.

捣蛋鬼就问小伙子:“你结婚了吗?”
Mischievous young man asked: "Are you married?"

小伙子瞪着眼回答:“你看这老不死的,我受她拖累至今,连个对象也找不到啦!”
 Young man stared replied: "You see this old fool, and I dragged by her so far, even the objects could not find it!"

捣蛋鬼说:“我有办法帮助你。”
Troublemaker said: "I can help you."

小伙子一愣:“你?”
 Young man surprised a moment: "You?"

捣蛋鬼:“你今年几岁了?”
Troublemaker: "How old are you?"

小伙子:“二十五岁,你问这干吗?”
Boy: "Twenty-five years old, you ask why?"

捣蛋鬼:“你妈如果二十五年前就死了,也就没你这小子,你也不会烦恼了。我来自阴间,可给你一条路选择,你要不要现在就跟我去见阎王爷?”

Troublemaker: "If 25 years ago your mother died, no-you this guy, you will not worry. I come from the underworld, you can choose a way, you told me not to go now See Yan Wangye? " 

没有评论:

发表评论