我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月12日星期五

父亲的外号Father's nickname(幽默鬼吧)



调皮鬼:“爸爸,你有几个名字?”
Rogue: "Daddy, you have several names?"

捣蛋鬼教授:“我只有一个名字呀!”
Troublemaker Professor: "I have only one name ah!"

调皮鬼:“不要骗我,你不是还有外名字叫捣蛋鬼吗?”

Rogue: "Do not fool me, you do not have things called mischievous ghosts?"

捣蛋鬼教授:“捣蛋鬼?谁说的?”
Troublemaker Professor: "troublemaker? Who said that?"

调皮鬼:“今天上课时,老师就在全班同学面前说我是捣蛋鬼的儿子。”.

Rogue: "Today in class, the teacher in front of the class that I am the son of troublemaker.". 

没有评论:

发表评论