我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月22日星期一

糟糕的亲吻Bad kiss(幽默鬼吧)



“色鬼,你怎么啦,什么地方不对劲?”
 "Goat, how can you , what wrong?"

“你听我说,昨晚我回家时,黑暗中有人出来开门,我认为是女佣,就抱她亲吻起来。”
 "You listen to me, last night I came home in the darkness, it was out of the door, I think it is maid, it holds up and kissed her."

“哈哈!就在那个时候,你太太来了,是不是?”
 "Ha Ha! At that time, your wife come, is not it?"

“更糟糕,原来,我拥抱的那个女人竟是我太太。”老色鬼叹了口气:“她还说,现在不行!我不知道我那死鬼什么时候会回来……” "To make matters worse, the original, I embrace the woman was actually my wife." The old goat with a sigh: "She said not now! I do not know when that devil will be back ... ..."

Humor Ghost Bar 

没有评论:

发表评论