我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月8日星期一

放屁Fart(幽默鬼吧)



糊涂鬼患上了老是放屁的毛病,因而甚是苦恼。
 Confused ghost suffering always fart in the disease, so it is very distressed.
最后,他决定去看医生了。
 Finally, he decided to go to a doctor.

“医生,我的放屁毛病越来越难控制了,……基本上是一有就放,很难憋住。医生,你一定要帮帮我!”糊涂鬼向医生诉苦道。
"Doctor, I fart more and more difficult to control the problems, ... ... basically have to put a hard Biezhu. Doctor, you must help me!" Confused ghost, complained to the doctor.

“你周围的人一般有什么反应?”医生问道。
 "Ordinary people around you are going to react?" Asked the doctor.

“对了,忘了告诉你,我真是幸运得很哩,我虽然经常在人多的场合放屁,但那放出来的屁,既没有声音,又没有味道……实话对你说吧,我刚刚放了一个,你没有听到声音吧?也没有闻到味道吧?哎哟,不好意思,说来就来,又放了一个屁。”糊涂鬼红着脸解释道。
 "Yes, forgot to tell you, I really very lucky miles, although I always fart in crowded places, but let out fart, only sound, no smell ... ... the truth you speak, I just put a, you do not hear voices, right? do not smell the smell, right? Oh, sorry, that come and then put a piece of shit. "confused ghost flushing explained.

听完糊涂鬼说的话后,医生飞快地写了个处方递给他。
 Confused listening to the words of the ghost, the doctor wrote a prescription quickly handed him.

“咦?你开的怎么是滴鼻剂?我需要这个吗?”糊涂鬼看了处方后狐疑地问道。
 "Huh? How are you open nasal drops? I need this?" Ghost looked confused and asked, suspiciously after prescription.

“是的,首先我得治好你的鼻子,然后是治你的耳朵……明白我的意思吧。”医生有些窒息地说道:“因为只有你一个人听不到、闻不到你放的臭屁!”

 "Yes, first of all I have to cure your nose, then rule your ears ... ... understand what I mean." Choking to some doctors said: "Because only you can not hear or smell you put the shit! " 

没有评论:

发表评论