我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月11日星期四

老师家访Teacher home visits(幽默鬼吧)



老师家访时见到了捣蛋鬼教授:“我真不明白,你的儿子一向是我最得意的学生,样样第一。可是这半个月以来,他的作业忽然做得一塌糊涂,什么功课都不行了。这到底是怎么一回事呢?吧
Teacher home visits, to see the devils professor: "I do not understand, your son has always been my favorite students, everything first. But this two weeks, his job suddenly did a complete mess, what lessons will not work the. This is how in the end all about? "

捣蛋鬼教授:“嗯,也许是我出差多了,没时间帮助他复习吧。” Troublemaker Professor: "ah, maybe more I travel, no time to help him review it."

老师摇头:“不。你儿子说得理由与你不一样。”
Teacher shook his head: "no. Your son and you do not speak the same reason."

捣蛋鬼教授:“他怎么说?”
Troublemaker Professor: "how could he say?"


老师:“你儿子说得很简单,现在是爸爸的水平跟不上教育大纲了。” Teacher: "You son very simple, it is now my father can not keep up the level of the education programs." 

没有评论:

发表评论