我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月11日星期四

无奈Helpless(幽默鬼吧)




邻居趴在捣蛋鬼儿子的窗口前喊道:“调皮鬼,快出来和我一起玩吧。”
 Neighbors lie on the front window of devils son cried: "Tease, Quick, and play with me."

“不行,”调皮鬼回答,“我爸爸正在帮我做作业,要是我不守着爸爸,他会替我做错的。”

"No," mischievous ghost replied, "My dad is helping me with my homework if I do not abandon the father, he will for what I do." 

没有评论:

发表评论