我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月11日星期四

放心 Rest assured(幽默鬼吧)



捣蛋鬼教授正坐在公园的椅子上看报。
Troublemaker professor is sitting in a chair watching the park newspaper.

调皮鬼走过来:“爸,您的牙还行吗?”
 Mischievous ghost came: "Dad, your teeth still all right?"

捣蛋鬼教授说:“已经不行了,都掉了。”
 Troublemaker professor said: "have to die, are lost."

于是调皮鬼拿出一包胡桃,说:“这下我就放心了,请您替我拿一拿,我去打球。”
 So rogue out a packet of nuts, said: "Now I can rest assured you please help me get a hold, I went to play."


没有评论:

发表评论