我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月15日星期一

老色鬼与狐女Old goat and the fox woman(幽默鬼吧)



愚人节到了。
 Fool's Day arrived.
鬼域地府的几个鬼仔决定到人间去戏弄一下人间蠢人们。
Ghost town in the government's decision to the earth a few ghost to tease people about human stupidity.

老色鬼首先出发,他登上了一列火车。
Old goat first start, he boarded a train.

老色鬼对邻坐的狐女不断地进行骚扰,狐女似乎也不反对,与他紧紧地靠在一起,招来了周围旅客的白眼。
Old goat sitting on the adjacent constant harassment by the female fox, fox women did not seem to oppose, and he was close to each other, bringing the surrounding passengers disliked.

火车要到站了,狐女准备下车了。
Train to the station, and Fox women ready to get off.
但老色鬼仍然追着她,不愿意离去。
But the old goat is still chasing after her, and do not want to leave.
这下,狐女翻脸了:“你为什么样总是缠住我不放?”
This, the fox woman fell out of: "Why do you always haunt me like tightly?"

老色鬼用色眼盯着她:“笑着说,不行呀,我离不开你啦。”
Old goat staring at her with Se Yan: "laughs, no Yeah, and I can not do without you anyway."

周围的旅客愤怒了,对老色鬼群起而攻之。
Angry passengers around, and discredit the old goat.

老色鬼不慌不忙地解释:“各位不要激动。因为她刚才拿了我的手机——你们看,我的手机在她的口袋里,可手机上的链子却仍然拴在我的腰带上哇!你们说说,我能离开她吗?”

Old goat calmly explained: "Please do not be excited. Because she just took my cell phone - you see, my cell phone in her pocket, cell phone chain can still tied to my belt wow! you talk about, I can leave her? " 

没有评论:

发表评论