我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月13日星期六

失恋Lovelorn(幽默鬼吧)



醉汉失恋了,就邀酒鬼一起喝酒。
Drunk falling out of love, and to invite an alcoholic to drink.

酒过三巡,醉汉含笑问酒鬼:“你说我是不是帅哥?”
Wine had gone round three, drunk drunk smile asked: "You say that I am not handsome?"

酒鬼点头称是。
Alcoholic nodded yes.

此时醉汉大拍桌子:“我他妈的是帅哥,她凭什么还要甩我?”
At this point big drunk pounded his desk: "I fuck to be handsome, but also on what basis she dumped me?"


没有评论:

发表评论