我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月13日星期六

喝酒解闷Drinking boredom(幽默鬼吧)



酒女邀酒鬼等一干朋友喝酒解闷。

Drunk bar girl invited friends such as Lord of drinking to relieve boredom.

酒女突然说:“我要上厕所了。”酒鬼见她走路摇晃,就搀扶她走到女厕门口。

Bar girl suddenly said: "I'm going to the toilet." Drunkard see her swaying walk, went to female toilets on the door holding her.

只见酒女进厕所后不久就出来了,而且光着下身。

Saw bar girl into the bathroom and came out soon after, and light the lower body.

酒鬼正纳闷时,酒女拿出其内裤:“你给我拿好了,我怕在厕所里会掉下来!”


Alcoholics are wondering, the bar girl out of their underwear: "You gave me you got it, I'm afraid will fall in the toilet!" 

没有评论:

发表评论