我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月4日星期四

征婚回信reply(幽默鬼吧)





老色鬼收到了一封征婚回信。
 Old goat received an Zhenghun reply.

只见信上写着:“亲爱的,我想念你。我长得非常漂亮,我有挺直的鼻子、充满福相的耳朵,我的皮肤光洁,没有令人讨厌的鬃毛……我不愁吃喝,从不失眠。”
 I saw the letter reads: "Honey, I miss you. I am so beautiful, I have a straight nose, full of Fu Xiang's ears, my skin smooth, no nasty mane ... ... I worry about eat, drink, and never sleep. "

老色鬼一边看信,一边露出了笑容。
 Watching the old goat a letter while smiled.
 这确实是他想入非非的女人。
 This is indeed the woman of his dreams.

但是老色鬼看到信的签名后,傻了眼。
 But the old goat to see the signature of the letter, the most perplexing.

原来信的落款是:一个爱上你的母猪。

 The original letter is inscribed: a love you sow. 

没有评论:

发表评论