我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月24日星期三

吝啬鬼约会Miser dating(幽默鬼吧)



吝啬鬼从网上结识了一个姑娘。
Scrooge met a girl from the Internet.
吝啬鬼约姑娘一起到公园去玩。
Scrooge about the girl went to the park to play.

姑娘答应了,于是两人一起乘公共汽车去公园。
The girl agreed, so together they took a bus to the park.

一上车,吝啬鬼便掏出月票对那位姑娘说:“我有月票,你只买自己的吧!”
 Yishang Ju, misers they took out a pass for the girl who said: "I have a monthly pass, you only buy your own bar!"

结果那姑娘气得连招呼都没打一声就在下一站下了车。
The result was no play soon as say hello girl angry at the next stop on the car.

事后,吝啬鬼还振振有词地道:“我说得没错呀!我要不这么说,她买了二张票岂不浪费了!”
Subsequently, the miser is also plausibly authentic: "I was right ! Otherwise I would say that she bought two tickets this not a waste!"


没有评论:

发表评论