我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月17日星期三

生日Birthday(幽默鬼吧)



小捣蛋大声地祷告:“上帝啊,我生日那天让他们送我一大盒巧克力吧!”
Problem Child loudly prayed: "God, ah, my birthday they sent me a big box of chocolate bar!"

捣蛋鬼教授:“你嚷什么呀,小点声,上帝也听得见。”
Devils, Professor: "You cried What is it, a small point of sound, God hear."

小捣蛋:“我知道,可是妈妈听不见呀。”
Problem Child: "I know, but my mother hear ."

Humor Ghost Bar 

没有评论:

发表评论