我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月17日星期三

礼物Present(幽默鬼吧)



捣蛋鬼教授对小捣蛋说:“儿子,我想送一件生日礼物给你,让你高兴高兴!”
Professor troublemaker little troublemaker, said: "My son, I want to send a birthday gift to you, make you happy happy!"

“太谢谢了!爸爸。”小捣蛋回答。
 "Thank you so much! Dad." Problem Child answered.

“不过,给你礼物之前,我要问问你的考试成绩如何?”捣蛋鬼教授。
"But to give you a gift, I want to ask how your test scores?" Troublemaker professor.


“得了吧!”小捣蛋说,“如果你是真心让我高兴,就别问我的成绩。” "Come on!" Little mischief-making, "If you are really so I am happy, do not ask me the results." 

没有评论:

发表评论