我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月5日星期五

“行”与“不行”"OK" and "No"(幽默鬼吧)





“亲爱的,”老色鬼给新结交的女鬼写了一封情书:“请原谅我再次打扰你。由于我的热恋,使我的记性如此糟糕。我现在一点儿也记不起来,当我昨天向你求爱的时候,你说的是''还是'不行'。”
 "Honey," the old goat to make the ghost wrote a new love letter: "Please excuse me to bother you again. Due to my love, so my memory is so bad. I do not remember to, when I love you yesterday when you said 'OK' or 'No'. "

女鬼很快回信,信中说:“亲爱的,见到你的信我真高兴。我记得昨天我说的是'不行',但是我实在想不起来是对谁说的了。再一次吻你。”
 Ghost back immediately, the letter said: "My dear, see I'm so glad your letter. I remember yesterday I said 'No', but I really do not remember who said it is a. Kiss again you. "


没有评论:

发表评论