我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月8日星期一

藏钥匙Possession of key(幽默鬼吧)



有一次,糊涂鬼夫妇外出旅游,回到家门口,糊涂鬼一摸口袋,叫道:“哎呀,我把大门钥匙弄丢了!”
On one occasion, confused ghost couples travel, home door, confused ghost touched pocket, exclaimed: "Oh, I lost the keys to the door!"

糊涂鬼妻子不满地说:“我就知道你们大老爷们粗心,这不,我出门时特意藏了一把。”糊涂鬼如释重负地嘘口气道:“太好了,快拿出来开门吧。”
 Confused ghost wife says angrily: "I know you careless Tate's husband, is not, I went out deliberately hidden one." Confused ghost breathed a hush tone: "The great time to pull out to open the door."

糊涂鬼妻子伤心地说:“但我把它藏在屋里的抽屉里了。”

Confused ghost wife said sadly: "But I hid it inside the drawer." 

没有评论:

发表评论