我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月2日星期二

宠物医院Pet Hospital(幽默鬼吧)



冒失鬼拨通了一个兽医的电话:“我的太太好吗?”
 Daredevil dial telephone, a veterinarian: "My wife?"

“对不起,这里是宠物医院。”兽医说。
 "I'm sorry, here is the pet hospital." Veterinarian said.

冒失鬼:“你以为我不知道?”
 Daredevil: "You think I do not know?"

兽医说:“那么,先生,请问,你的太太是猫还是狗?”
 Veterinary Medicine, said: "Well, sir, your wife is a cat or a dog?"

冒失鬼急了:“我是你的老公呀!我们不是约好今天去旅游吗?”

 Daredevil anxious: "I am your husband ah! We are not an appointment today to tour?" 

没有评论:

发表评论