我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年2月12日星期五

胆小的母亲Timid mother(幽默鬼吧)



调皮鬼告诉捣蛋鬼教授:“我发现妈妈真胆小。”
Naughty trickster ghost told Professor: "I found my mother really timid."

捣蛋鬼教授问:“你什么时候发现的?”
Troublemaker professor asked: "When did you find?"

调皮鬼:“昨天我跟妈妈出门,过大马路时,她拼命抓住我的手不放,还说'小捣蛋,不要离开我!'

Rogue: "Yesterday my mother and I go out, cross the main road, she desperately grabbed my hand tightly and said 'little mischief, do not leave me!'" 

没有评论:

发表评论