我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年9月12日星期一

[秋语-21]


我愿做秋风一缕,我愿是秋雨一滴。在凉爽的秋风中,在绵长的秋雨中,我放飞自己的思绪,随着秋天的行云,去追寻和感受成功的喜悦。

I wish to be the autumn wind a wisp of, I would be the rain drop. In the cool autumn wind, the rain in the long, I follow my mind, as the autumn clouds, to find and feel the joy of success.

没有评论:

发表评论