我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年9月20日星期二

[秋语-49]


我在高楼屋顶花园里种植了很多植物,为了记录植物的生长与管理情况,我用相机拍摄了植物成长图志。通过这些图片,不仅可以随时查阅植物不同季节的生长情况,还让我积累了不少植物栽培方面的知识,也让我平添了拍摄花草果木和蔬菜瓜豆时的无限乐趣。

I planted a lot of plants in the garden on the roof of a tall, in order to record the growth of plants and management situation, I use the camera disposition for plants to grow. Through these images, not only can refer to plant growth situation of different season, also let I accumulated a lot of plant cultivation knowledge, also let I added a flowers and plants of fruit and vegetable melon beans of unlimited fun.

没有评论:

发表评论