我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年10月8日星期六

让有限的资源得到充分再利用

[感悟人生understanding on life25]

虚伪、奢侈、浪费,在这个世界上,总有人喜欢炫耀权势和富贵。我却会将那些被废弃的木料、废弃的生活用品,进行废物利用,让有限的资源得到充分再利用。不是因为我手中缺钱,而是我对环境保护的心声呼唤。

Hypocrisy, luxury and waste, in this world, someone likes to show off power and riches and honour. But I will be waste wood, waste recycling those articles for daily use, recycling, make limited resources be fully recycled. Not because I lack of money, but my voice calling for environmental protection.

没有评论:

发表评论