我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2016年10月4日星期二

活得坦然和快乐

[感悟人生understanding on life4]


我对喧哗的城市,已经没有多少留恋。动辄上千万数百万的房价,已将我逐出了这个奢华的都市,转眼间我成了新一代贫下中农。但我活得如此坦然和快乐,我从不将物质财富视为成功的标志,却拥有自己丰厚的精神财富和无病一身轻的健康。

To the noisy city, I have no how much want to stay.Millions of millions of home prices, have put me out of this luxurious city, I became a new generation of farmers in a twinkling of an eye.But I live so calm and happy, I never see the material wealth as a sign of success, but have their own rich spiritual wealth, and the health of the disease-free, out of danger.

没有评论:

发表评论