我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2019年5月23日星期四

智能预测Smart prediction



狐狸对狗说:我只需要听到鸟的声音,我知道它是什么鸟。
狗对狐狸说:我只需要听到狐狸的高谈,我知道狐狸想要做什么。

The fox said to the dog: I only need to hear the sound of the bird, I know what bird it is.
The dog said to the fox: I just need to hear the fox's high talk, I know what the fox wants to do.

没有评论:

发表评论