我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2019年5月26日星期日

警惕同事的陷害Be alert to the collusion of colleagues



牛对孩子们说:我被无辜的关进了牛棚,我才明白是同事陷害了我。同事为了加薪、升级和得到上司重用,就会不择手段做损人的事。

The cow said to the children: I was innocently locked into the cowshed, and I realized that my colleague had framed me. Colleagues will do whatever they can to harm people in order to raise their salary, upgrade, and get reused by their superiors.
  

没有评论:

发表评论