我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2019年5月29日星期三

无所畏惧的窃贼Fearless thief



黄鼠狼偷了老虎的食物。老虎逮住了黄鼠狼。黄鼠狼大叫,我不是窃贼,我不怕你对我的威胁。黄鼠狼最终失望了,他除了只会放臭屁,没有对付老虎的实力。

The weasel stole the tiger's food. The tiger caught the weasel. The weasel yells, I am not a thief, I am not afraid of your threat to me. The weasel was finally disappointed. In addition to his stinking, he did not deal with the strength of the tiger.

没有评论:

发表评论