我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2019年5月26日星期日

鸡头和马尾Chicken head and horsetail



如何选择自己的人生价值,狐狸和狼有不同的看法。
狐狸说:我宁愿做一个鸡头,也不想成为马尾。 我的目标是唤醒黎明。
狼说:我宁愿做一个马尾,并做一点贡献来帮助马的平衡。 我不会做鸡头来炫耀我是带来光明的使者。

How to choose your own life value, fox and wolf have different views.
The fox said: I would rather be a chicken head than a horsetail. My goal is to wake up the dawn.
The wolf said: I would rather make a ponytail and make a little contribution to help the horse's balance. I won't make a chicken head to show off that I am the messenger who brings light.

没有评论:

发表评论