我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2019年4月24日星期三

猫狗兄弟Cat and dog brothers



狗问猫:主人为什么让我住在屋外,而让你住在屋内?这不公平。
猫说:狗只会看门,我能捕杀擅自闯入家中的老鼠。你我的本领不同,当然待遇也不同啦!

The dog asked the cat: Why did the owner let me live outside the house and let you live in the house? This is not fair.
The cat said: the dog will only watch the door, I can kill the mouse that broke into the house. You and my skills are different, of course, the treatment is different!

没有评论:

发表评论