我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2019年4月20日星期六

猪问猎犬Pig ask hound



猪:我并不愚蠢,主人给我吃喝是为了杀我。你又图什么呢?
猎犬:我为主人捕猎,是让他能推迟杀你的日子。

Pig: I am not a fool. The owner gave me food and drinks in order to kill me in the future. what are you doing?
Hound: I caught some prey for my master. If he has food and wealth, he will not kill you immediately.


没有评论:

发表评论