我的简介

我的照片
作家、摄影家、民间文艺家

2019年4月24日星期三

任性capricious



猫对狗说:你总是那么反复无常,顽皮,狡猾。
狗对猫说:我从未洒过我主人给我的牛奶和水。
事实上,许多反复无常的人总是打击别人。

The cat said to the dog: You are always so capricious, naughty, and tricky.
The dog said to the cat: I never spilled the milk and water that my master gave me.
In fact, many capricious people always slap others.

没有评论:

发表评论